FANDOM

"Czego się tak boisz?"
— Ashlotte
Ashlotte Maedel (アシュロット・メーデル Ashurotto Meederu) to bonusowa postać występująca jedynie w Soulcalibur IV. Jej design wykonał Ito Ōgure, znany również jako Oh! great.
Ashlotte

InformacjeEdytuj

  • Miejsce narodzin - Nieznane (Bezimienne ruiny ukrytej świątyni Fygul Cestemus).
  • Data narodzin - 9 marzec.
  • Wiek - Niedawno narodzona.
  • Wzrost - 144 cm.
  • Waga - 223 kg.
  • Grupa krwi - Święty olej błogosławiony poprzez zaklęcie.
  • Broń - Głowiasty topór.
  • Nazwa broni - Krnielk.
  • Rodzina - Stworzyła ją dwójka kapłanów Fygul Cestemus.
  • Angielska aktorka głosowa - Megan Hollingshead.
  • Japońska aktorka głosowa - Hitomi Nabatame.

BiografiaEdytuj

Fygul Cestemus zostało pchnięte na skraj zagłady z winy Astaroth'a. Ostatecznie dwóch kapłanów, którzy przetrwali bój zaplanowało zniszczyć Astaroth'a. Ponieważ próba kontrolowania golema opartego na człowieku zakończyła się niepowodzeniem, postanowiono stworzyć żołnierza, który nie będzie posiadał duszy.

Ostatecznie ona (lub raczej "to") została ukończona. Kunsztowne nagromadzenie mechanizmów zamkniętych w skomplikowanym i tajemniczym układzie, który świat mógłby nazwać "maszyną". Stworzona została ta oto kukiełka, która cechowała się niespotykaną łaską, zamaskowaną pod mechanicznymi elementami. Wszakże mogła mówić i funkcjonować jak normalny człowiek, jednakże nie posiadała żadnych emocji i wyznaczono jej cel zgładzenia Astaroth'a.

Nazwano ją Ashlotte Maedel. Wyłaniając się spod słonecznego blasku wywołała potężne wstrząsy, które obróciły podziemną świątynie w ruine. Nie była rozproszona destrukcją. Bez wahania wyruszyła w podróż, podczas której miała wykonać postawiony jej rozkaz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki